Συχνές ερωτήσεις

1. Γιατί να κάνω κράτηση online?
Γιατί γίνεται εύκολα και γρήγορα, όλο το 24ωρο, χωρίς τηλέφωνο και χωρίς αναμονή για επιβεβαίωση.
Γιατί ξέρετε ακριβώς την θέση που επιλέξατε χωρίς διαφωνίες και παρεξηγήσεις με τα καταστήματα διασκέδασης για καλύτερη θέση.

2. Εφόσον κάνω την κράτηση χρειάζεται να περιμένω για επιβεβαίωση?
Οι κρατήσεις του kratiseto.gr αφορούν προσυμφωνημένα τραπέζια με τα κέντρα διασκέδασης και γι’ αυτό όταν κάνετε κράτηση δεν χρειάζεται να περιμένετε για επιβεβαίωση.

3. Πως ακυρώνω ή τροποποιώ την κράτηση που έκανα?
Η ακύρωση γίνεται με πολύ εύκολο τρόπο μέσα από τον λογαριασμό σας που έχετε δημιουργήσει στο kratiseto.gr. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε με παρακράτηση του 20% από το συνολικό ποσό που προκαταβάλατε κατά την κράτηση.
Η τροποποίηση γίνεται εξίσου εύκολα μέσα από τον λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο kratiseto.gr. Κατά την μείωση των ατόμων θα σας επιστραφούν τα λεφτά στο κέντρο διασκέδασης που θα παραβρεθείτε, για την αύξηση των ατόμων σε ένα τραπέζι θα συμπληρώσετε το ποσό όταν θα παραβρεθείτε στο κέντρο διασκέδασης.

4. Μπορώ να κάνω την κράτηση μου τηλεφωνικά.
Και βέβαια μπορείτε να κάνετε την κράτηση τηλεφωνικά, αρκεί να καλέσετε στα τηλέφωνα που αναγράφονται στο εκάστοτε κέντρο διασκέδασης.

5. Κατά την άφιξη μου στο κέντρο διασκέδασης δεν υπήρχε η κράτηση μου. Τι συμβαίνει σ αυτή τη περίπτωση?
Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει σπάνια και αν συμβεί οφείλεται σε παράλειψη από την πλευρά του κέντρου διασκέδασης.
Για κάθε κράτηση, τα κέντρα διασκέδασης ενημερώνονται με email και τηλεφωνικά. Όλα τα συνεργαζόμενα κέντρα διασκέδασης έχουν πρόσβαση σε διαχειριστικό περιβάλλον για να μπορούν να ελέγχουν τις κρατήσεις τους 24/7.

FacebookInstagram

Επικοινωνία